Er zijn fikse kortingen te rapen
De Meilandjes mogen dan wem goed hun brood verdienen door verbouwingen uit te voeren en hun avonturen te laten filmen voor televisie. Echte goede zakenmensen is de familie niet bepaald/
Zo heeft Maxime Meiland een aantal keren een eigen zaak proberen starten en heeft ze er evenveel keer de brui aan moete geven.
Erica en Martien verdienen dan wel weer goed hun geld aan de boeken die ze verkopen, de zaak MX Scarfs van Martien doet het dan ook weer niet zo goed.
De sjaal is aan het begin van de carrière van Martien zijn handelsmerk geworden en heeft voor heel wat herkenbaarheid gezorgd. Martien ging er dan ook van uit dat iedereen een sjaal zoals hem wou.
Al heel snel kwamen er klachten over de prijzen van de sjaals want die waren toch behoorlijk duur. De sjaals werden nadien goedkoper verkocht, maar verkoopcijfers kwamen nooit echt naar buiten. Het is dus moeilijk in te schatten of ze populair waren of niet.
Maar gezien de fikse kortingen op de webshop lijkt het Party niet dat de sjaals zo’n groot succes zijn. Dat zou kunnen betekenen dat de zaak het helemaal niet zo goed doet.
Toen Maxime ooit met fikse kortingen begon te strooien in haar webshop was dat toen al een teken aan de wand. Het is nu afwachten of het dezelfde kant uitgaat met de webshop van Martien of zal deze wel staande houden?