Een tijdje geleden vond Bridget Maasland het leuk om reclame te maken voor Kruidvat en dat samen met haar vijftienjarige zoon Mees. Een reclamestunt die niet in goede aarde viel bij haar volgers op sociale media.
Mees is op een leeftijd gekomen waarop hij zijn beginnende baard al eens moet scheren. En dat deed hij samen met mama Bridget en de producten van Kruidvat.
Bridget maakte een foto en schreef daarbij: ‘Mees zijn eerst scheerbeurt beleeft. Je eerste haartjes…. Hoe voelt dat? Zacht hé? Oh, dit gaat goed zeg!”, lezen we in Party.
Bij de foto plaatst ze ook het merk en prijs van de producten en dat het verkrijgbaar is bij Kruidvat.
“Dit is eerlijk en oprecht de eerste keer dat ik reageer op een post van een bekende Nederlander”, begint iemand onder de foto. “Jezus! Echt… zo gênant voor je kind dit! Doe dit nou niet!”. Een mening waarin heel wat volgers zich perfect kunnen vinden, zo blijkt uit de tientallen reacties die daarop volgden.